Forum Regionu Podlaskiego

Pełna wersja: Jak usprawnić pracę działu sprzedaży?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Odbyłam już wiele szkoleń dotyczących pracy moich przedstawicieli handlowych, ale całuy czas czuje, jakby oni nie do końca byli przekonani o swojej roli. Poza tym nie mam zbyt dużej kontroli nad nimi, bo to raz, że jest ich bardzo dużo, a po drugie są oni w dużej odległości ode mnie i nie ma jak się z nimi często spotykać. Co mogę jeszcze zrobić, żeby to ulepszyć?
No widzę, że ten Twój dział sprzedaży to niekoniecznie na całkiem profesjonalnych zasadach działał. Przepraszam, żę Ci to zarzucę, ale po prostu nie inwestujesz wnajnosze technologie. Takie wnioski wyciagam choćby dlatego, że nie stosujesz w firmie dobrego narzędzia, jakim jest zdalny system informatyczny. Jeśli chcesz sobie poprawić pracę to zacznij od tego Smile))
Trudno się z kolegą nie zgodzić, bo to wydaje się być teraz standardem w firmach, którym zalezy na odniesieniu rynkowego sukcesu.
Takie narzędzie pozwoli Ci kontrolowac prace w każdym momencie dnia. Poza tym będziesz widziała jak się sprzedają poszczególne towary, a do tego będziesz mogłą wyznaczać plany sprzedażowe swoim pracownikom. Zajrzyj tutaj http://think.pl/rozwiazania-think/revisto/system-sfa/, i zapoznaj się z najlepszym narzedziem tego typu.
Dzisiaj praktycznie wszyscy mają dostęp do mobilnych narzedzi, więc wdrożenie takiego systemu na odległość to żaden problem. Polecam właśnie dla takich przypadków.
Trochę czasu to zajmie, bo szczegóły trzeba doparcować, ale dla handlowaca nie ma lepszego narzędzia. Zajrzyjcie tutaj http://think.pl/rozwiazania-think/revisto/, jak wiele informacji można uzyskać dzięki jednemu narzędziu, między innymi dane klientów, czy historię działań konkurencji.
Taką pracę to ja rozumiem...Wtedy wiadomo co sprzedawać, jak sprzedawać i komu sprzedawać. Osiągasz limity, realizujesz targety i zarabiasz, a o to przecież chodzi.
Przekierowanie