Forum Regionu Podlaskiego

Pełna wersja: Co dawać stałym klientom, a co okazjonalnym.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Prowadze sprzedaż pewnego produktu, który idzie dobrze, ale czemu tego nie wspomóc trochę. Chciałabym dać zarówno stałym klientom, jak i tym nowym i jednorazowym jakiś gadżet, żeby firmie nie zapomnieli. Macie jakieś pomysły jak to zróżnicować.
Trudna sprawa…
Jaka tam trudna, dla mnie sprawa jest jasna jak słońce. Jak zobaczysz sobie w katalogach, to są i tanie gadżety i nieco droższe. Dla stałych klientów proponuje wybrać coś z nowoczesnych Power banków, bo to dość prestiżowy produkt obecnie, a dla nowych może jakiś długopis Smile
Długopis to jakaś tak tanio, myślałam raczej dużych kubkach, takich, których nie można znalexc nigdzie indziej. To ma być charakterystyczny produkt, który nie bedie stal w szafie, a będzie maksymalnie funkcjonalny.
No ttaki zestaw to sama chetnie bym przyjęła. Dobrych gadżetów nigdy za wiele. Zwłaszcza jak są dobrej jakosci Smile
No ja z długopisu to raczej bym nie była zadowolona, ale Power banka to dzisiaj podstawa, wiec jakby co teo jestem chętna Smile
I ja jeśli jest taka możliwość też bym wzięła Smile
Przekierowanie